Selasa, 2 Jun 2009

Akhirnya..

Yes. Akhirnya setelah memasang sebuah impian memiliki sebuah catatan blog sendiri akhirnya hari ini semua impian tuh menjadi realiti dan kenyataan. Semoga catatan yg pertama ini mempunyai kesinambungan untuk catatan seterusnya buat hari-hari esok dalam perjalanan kehidupan seorang aku. Semoga aturan putaran masa menemukan aku dengan kesempatan yang terluang agar catatan ini terus mampu menukilkan bahasanya. Apa yg aku cari di sini aku tak pasti, apa yg aku mahu di sini sejujurnya aku juga tiada jawapan untuk persoalan itu. Biarlah apa jua soalan dan jawapan disebalik semua ini, yg penting aku telah memulakan sesuatu yg telah lama aku hilang. Sesuatu yang pernah menjadi makanan jiwa aku suatu ketika dulu iaitu penulisan. Bak kata seorang sahabat pada aku dulu, gua salah seorang peminat tulisan lu beb, lu tulis, lu simpan, satu masa gua percaya karya2 lu leh jadi masterpiece beb. Dan hari ini aku hanya mampu tersenyum mengingati semua tuh..mungkinkah ini permulaannya..siapa tahu kan, walaupun sebenarnya aku dah terlewat, dan segalanya masih belum ada kepastian.

1 ulasan:

  1. Tahniah abg Saiful. Saya bangga jadi first commentor. Hehe..
    Teruskan penulisan anda!.

    BalasPadam